Παρασκευή

nansou.blogspot.com

Αστρικές μέρες

Αυτες οι μερες ειναι αστρικες!! Σιγουρα ομως! Ολα τα πραγματα συμβαινουν τοσο μαγικα, οσο φυσιολογικα φαινονται.

Ανθρωποι απο το παρελοθν εμφανιζονται ξαφνικα μπροστα μου, αλλα ευτυχως και παραδοξως δε μου ειναι δυσαρεστες οι συναντησεις μου μαζι τους, οι φιλοι μου -ΟΛΟΙ-, μου κανουν ολα τα χατιρια και ειναι ετσι οπως τους ειχα ζητησει απ' το Θεο, η εξεταστικη πηρε το δρομο της και τσουλαει ικανοποιητικα, κι εγω ειμαι μια χαρα ηρεμη κι ευτυχισμενη. Να μην πω για τις ερωτικες επιτυχιες, θα με μουτζωσετε που καβαλησα το καλαμι!!

Ξεκινησε σημερα η ΔΕΘ, κλεισαν οι δρομοι και για να παω για ενα καφεδακι και να μ' αφησουν να περασω απ' το μπλοκο οι μπατσοι, αναγκαστηκα να πω ψεματα οτι παω στο νοσοκομειο..... Φυσικα περασα!! Το καλο ειναι οτι ξεκιναει και το Fashion Forward και θα απασχολουμαστε ολα τα απογευματα για τις επομενες 8 μερες.

Ολοι οσοι δεν ειδατε την εκπληκτικη ταινια ΒΑΒΕΛ να το κανετε με την πρωτη ευκαιρια, ειδικα τωρα που κρυωσε ο καιρος και θα μενουμε πιο πολυ στο ζεστο μας σπιτακι να χουχουλιαζουμε. Περιμενω εν τω μεταξυ και το Φ. να γυρισει απ' την Ισπανια... ασχετο!!!!

Αυτα και τα λεμε μετα!!

paizein.gr

paizein.gr
Παιδία Παίζειν

On Line Now !

Ενημέρωση των blogs....