Σάββατο

Μόνος, μαζί Σου, και Ξένος.

Δεν είμαι μόνος,

εσύ είσαι εδώ,

πριν γεννηθώ,

και πριν υπάρξουν

Θεέ μου, οι γονείς μου.

 

Είμαι μαζί Σου,

το θέλησα κι εγώ,

μετά την αμαρτία

επέστρεψα και σου ζητώ,

Ιησού Χριστέ,

συγχώρεση...

και το Έλεος Σου.

 

Ξένος για τον κόσμο Κύριε,

Εσύ του Κόσμου στήριγμα

και του ανθρώπου η σωτηρία.

Ξένος κι εγώ, αν θα μπορούσα,

για τ' άδικο, κάθε κακό

και για την αμαρτία.

 

Παρ' όλα όσα θα μπορούσα,

για χάρη Σου να κάνω,

μα δίχως το Χάρισμά Σου,

άκαρπο δένδρο παραμένω.

 

Εσένα Τον Τριαδικό Θεό,

Μακρόθυμο, Φιλάνθρωπο, Ελεήμων,

με εργασία,

σιωπή όσο μπορώ,

με  προσευχή

κι ελπίδα στη Αγάπη Σου,

για μια ζωή,

αιώνια δοξολογία.

 

Η Παναγιά μας, η υπέρ πάντων Μάνα,

Τροφός κι Αρωγός των χριστιανών,

και οι Άγιοι Σου, μας θυμίζουν διαρκώς,

πώς, πίστη και ομολογία πάνε αντάμα.

 

Δια ευχών, των αγίων πάτερων ημών

των οποίων οι προσευχές,

οι ευχές και οι διδαχές,

μας οδηγούν εις Αποστολική Οδό,

συνεχίσω για Σένα με Εσένα να Ζω.

 

Αληθινά, Με Πίστη, με Αγάπη.

 

 

 

Ιωάννης Γ. Μιχαηλίδης
Έργον Επικοινωνία
www.MichaelidesPost.Com 2016

 

paizein.gr

paizein.gr
Παιδία Παίζειν

On Line Now !

Ενημέρωση των blogs....