Κυριακή

Μία νέα νομενκλατούρα, είναι τώρα στην Πατρίδα και για όσο αυτή θα αντέξει, να κοιτούμε αριστερά.

Σσσσς… η συνείδηση κοιμάται, μη μου την ξυπνάτε και ζητήσει να αγωνιστώ.

Κάντε τώρα ησυχία, λίγο – λίγο, την 'περνάμε', για να δούμε πως θα πάνε; δώστε τους λίγο 'καιρό'.

Μεγαλώσαμε με 'μύθους', για θρησκεία και πατρίδα, με ήρωες και με αγίους, αφανείς και δοξασμένους και με πλούτο, που και που.

Ας πατώσουμε και λίγο δίχως άξιους ηγέτες, ας τους κάνουμε χατίρια, με λιγότερα σχολεία με κλειστές τις εκκλησίες. Γιατί να έχουμε άγιους; ήρωες και παραμύθια; Κουραστήκαμε να ζούμε και να σπαταλούμε τόσο.

Καφετέριες να υπάρχουν, που και που, μια πίττα με γύρο, μία παρέα για ταβέρνα κι ο μισθός ας καταντήσει, να θυμίζει το 'μπαξίσι'.

Τι τα θες τι τα γυρεύεις, να πηγαίνεις όπου θέλεις κι όποτε εσύ γουστάρεις. Δεν είναι πιο καλά να παίρνεις με δελτίο τη βενζίνη; γιατί όλα θα είναι κρατικά;

Σσσς…. Μη ζητάτε απ' το ντιβάνι, τώρα εγώ να σηκωθώ. Το σκυλάκι μου φροντίζω, τα παιδιά μου ζουν πιο κάτω, η τηλεόραση μου παίζει και μαθαίνω τουρκικά. Δεν μ' αρέσουν οι αγώνες, κυβερνούν οι επαναστάτες της καρέκλας, κι αυτό πολύ μ' αρέσει το γουστάρω, τ' αγαπώ.

Μία νέα νομενκλατούρα, είναι τώρα στην Πατρίδα και για όσο αυτή θα αντέξει, να κοιτούμε αριστερά.

 

 

Έργον Επικοινωνία
MichaelidesPost 2016

 

paizein.gr

paizein.gr
Παιδία Παίζειν

On Line Now !

Ενημέρωση των blogs....