Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Θεός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Θεός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη

Σταμάτης Σπανουδάκης: Νάμαστε όλοι Ευλογημένοι. Καλά Χριστούγεννα.


Για τον καινούργιο αλλα και τους υπολοιπους χρονους

Θα απέχω για λίγο απο το facebook, το messenger και τα τοιαύτα. Ο λόγος είναι ότι είστε τόσο πολλοί, που με αγάπη μου γράφετε, που δεν σας προλαβαίνω. Θα έπρεπε να ασχολούμαι μόνον με αυτό. Επειδή όμως τα χρόνια περνούν, τώρα πρέπει να γράψω, συν Θεώ, μουσική. Ο χρόνος μου λοιπόν, θα πάει εκεί. Συγνώμη, κατανόηση και πίστη ζητάω. Και να ξέρετε ότι οι ώρες που αφιερώνω στο «εργόχειρο» μου, θα μεταφραστούν σε χαρά δική μου και δική σας ελπίζω. Εις το επανακούειν λοιπόν.
Σας αφήνω με λίγες «Χριστουγεννιάτικες» σκέψεις. Καί πολλή αγάπη.

Θάθελα λίγο να σας πώ, για όσα συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια, στην χώρα μας.(Θα μπορούσα να πώ συμβαίνουν στη γή, αλλά αισθάνομαι πολύ περισσότερο Ελληνας, παρά πολίτης της γής). Θά πώ λίγα λοιπόν, για το "Ελληνικό πρόβλημα".
Ένα από τα κακά πού πάθαμε σαν Έλληνες, είναι πιά νά μιλάμε, αλλά να γράφουμε σέ facebook και τα τοιαύτα και έτσι με τα λόγια, τίς επισημάνσεις και τα παράπονα μας, να κάνουμε τον θλιβερό και εντελώς μάταιο "αγώνα" μας. Όλοι "ξέρουμε ποιός φταίει" (έκαστος βέβαια με το σεναριο πού τον βολεύει η καταλαβαίνει), "τί θάπρεπε νάχει γίνει", "πώς φτάσαμε ως εδώ" και άλλα, κουραφέξαλα.
Εν τώ μεταξύ, με πολύ συγκεκριμένο σχέδιο καί πρόγραμμα, όλα προχωράνε όπως "πρέπει" καί κανείς μα κανείς δεν φαίνεται ικανός, να σταματήσει αυτή την πρωτόγνωρη κατρακύλα.
Ποίος είναι ό υπεύθυνος, ποιός ο κακός, ποιός ο ιθύνων νούς, ποιός ο πραγματικός εχθρός; Τί κρύβεται πίσω από όσα παράλογα, ζούμε; Όι σιωνιστές, η Αμερική, η Γερμανία, οί Μασσόνοι, οί αγορές, το κεφάλαιο, οί σοσιαλιστές, οί φιλελεύθεροι, οί αριστεροί, οί δεξιοί, οί πιό αριστεροί, οι πιό δεξιοί. Καί άλλοι πολλοί. Διαλέχτε.
Όσο πιό πίσω καί πιο βαθειά πασχίζω να πάω, τόσο χάνομαι.
Οί περιπτώσεις και οί πιθανότητες, αναρίθμητες. Τα σενάρια, ών ούκ έστιν αριθμός.
Οί γνώμες, σάν τα χασμουρητά. Όλοι έχουν κι' απο μία. Καί ο θυμός, περισσεύει.

Πέμπτη

Του Θεού και τούτη η μέρα.



Καλημέρα Καλημέρα,
Του Θεού και τούτη η μέρα.
Να έχουμε όλοι, πάντα Υγεία,
Του Θεού την Ευλογία.

Κυριακή

Προσοχή στα εφόδια της ζωής μας.


Προσοχή στα εφόδια της ζωής μας.
Να γνωρίζουμε τη θέση μας και τον σκοπό του ‘ταξιδιού’ μας.
Να ελπίζουμε στην καλή έκβαση του αγώνα μας.
Να αγαπούμε  ώστε να μη μεμψιμοιρούμε.
Να  καταθέτουμε δράση για να φέρουμε το αποτέλεσμα.
Η πίστη στην αλήθεια, στη δικαιοσύνη, στην ισότητα και την ελευθερία, δίνει νόημα στον αγώνα και εξασφαλίζει τη συνέργεια του Θεού.

Παρασκευή

Τελικά. Ποιοι είμαστε πραγματικά;



Ποιοι είμαστε;
Ας κρατήσουμε ότι μας χάρισε ο Θεός, ας αναγνωρίσουμε την αξία μας.
Από τον θησαυρό μας, χαρίζουμε δεξιά κι αριστερά. Πολλοί περιμένουν μια θερμή ματιά, μια καλή κουβέντα, ένα χάδι. Δώσε για να λάβεις.
Ο καθρέπτης σου δεν είναι ειλικρινής απέναντί σου, σου δείχνει αυτό που θέλεις κι όχι αυτό που είσαι. Ο άνθρωπος, απέναντι σου, είναι ο πραγματικός καθρέπτης σου.  Ο καθρέπτης της ψυχής σου.
Δεν είμαστε ότι νομίζουμε.
Δεν είμαστε ότι δείχνουμε.
Δεν είμαστε ότι φαίνεται.
Είμαστε ότι χαρίζουμε.
Χαρίζουμε καλοσύνη; Χαρίζουμε κακία; Χαρίζουμε αδιαφορία;
Χαρίζουμε λάσπη; Χαρίζουμε συγχώρηση; Χαρίζουμε αγάπη;
Τελικά. Ποιοι είμαστε πραγματικά;


Τετάρτη

Την ζωή μας δεν την ορίζουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.



Ώρες ευθύνης.

Αποφασίζουμε να ρυθμίζουμε τη ζωή μας, εμείς.

Την ζωή μας δεν την ορίζουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Όταν σβήσουν τα φώτα και οι κάμερες, όλοι είναι ξένοι με την σημαντική πραγματικότητα.

Κοιτάζουμε δεξιά κι αριστερά μας, ποιοι είναι κοντά μας; δίπλα μας; Μήπως είναι το δώρο του Θεού για εμάς;  Κάποιος ενδιαφέρεται για την ισορροπία στην πλάση.

Μπορούμε να δούμε τα γεγονότα στο περιβάλλον μας με καθαρή ματιά;
Έχουμε υπομονή;
Αντέχουμε τις γνώμες των γύρο μας;

Είμαστε τόσο δυνατοί, ώστε να πούμε σε κάποιους, «σε αγαπώ»;

Δοκιμάζουμε τις γεύσεις τις ζωής.

Είμαστε ελεύθεροι; 

 

Κυριακή

Ημέρες γιορτινές, με ευχές μας στολισμένες.


Φίλες και Φίλοι χαίρεται,
να είστε καλά για πάντα.

Τις μέρες αυτές, τις άγιες,
είναι ανοικτός ο Ουρανός,
και τις ευχές προσμένει.

Γι’ αυτό ας κάνουμε ευχές,
για Φίλους και Άγνωστους,
για Συγγενείς και Γείτονες,
αλλά, και για εμάς τους ίδιους.

Κι εγώ θα δώσω μιαν Ευχή,
να δώσει ο Θεός σε όλους μας,
Καλή Καρδιά και Υγεία.
Να δώσει Ειρήνη στους Λαούς
και στους Ηγέτες Φώτιση, 
να πράξουν καθώς πρέπει.

ΙόΦ 2015.1.4. 

paizein.gr

paizein.gr
Παιδία Παίζειν

On Line Now !

Ενημέρωση των blogs....