Παρασκευή

Βίντεο υψηλής ευκρίνειας από τη φωτογραφική!

Πώς θα σας φαινόταν αν ένας πωλητής σάς πρότεινε να αγοράσετε αντί μιας βιντεοκάμερας μια φωτογραφική μηχανή; Και όμως, δεν πρόκειται για αστείο αλλά για την πραγματικότητα, καθώς οι σύγχρονες φωτογραφικές μηχανές δεν τα καταφέρνουν καλά μόνο στις φωτογραφικές λήψεις, αλλά ταυτόχρονα έχουν τη δυνατότητα λήψης βίντεο σε ποιότητα αντίστοιχη μιας καλής βιντεοκάμερας. Μετά τα πρώτα μοντέλα φωτογραφικών που υποστήριζαν λήψεις υψηλής ευκρίνειας 720p ή 1080i, πλέον κυκλοφορούν στην αγορά και προτάσεις που υποστηρίζουν εγγραφή βίντεο σε Full ΗD δηλαδή σε 1080p ή αλλιώς σε ανάλυση 1920x1080 pixels και μάλιστα σε ταχύτητα ανανέωσης πάνω από 30 καρέ το δευτερόλεπτο.

Η βελτίωση των αισθητήρων που χρησιμοποιούνται στις φωτογραφικές μηχανές, αλλά και η αύξηση της ισχύος και της ταχύτητας των επεξεργαστών, έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά. Μια μέση φωτογραφική μηχανή που κυκλοφόρησε το τελευταίο έτος είναι δεδομένο ότι μπορεί να εγγράψει βίντεο σε ικανοποιητική ποιότητα και χωρίς να ζορίζεται, καθώς ένας αισθητήρας των 10-12 Μegapixels αρκεί για τη δουλειά αυτή, ενώ οι επεξεργαστές που είναι σε θέση να διαχειριστούν τα μεγάλα σε όγκο φωτογραφικά αρχεία που δημιουργούνται, σαφώς και δεν δυσκολεύονται με το βίντεο.

Από την άλλη, είναι δεδομένο ότι μια βιντεοκάμερα συνεχίζει να έχει σαφή πλεονεκτήματα στην εγγραφή βίντεο, κυρίως χάρη στο μεγαλύτερο ζουμ και τη φωτεινότητα των φακών (οι οποίοι από την άλλη δεν χρειάζεται να είναι εξίσου ακριβείς με αυτούς μια φωτογραφικής), των εργονομικό σχεδιασμό για τη λήψη βίντεο, το αποτελεσματικότερο σύστημα σταθεροποίησης εικόνας και τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο. Στο σημείο αυτό βρίσκεται και το μεγαλύτερο πρόβλημα των φωτογραφικών στη λήψη βίντεο: οι περισσότερες μηχανές, ειδικά αν υποστηρίζουν υψηλή ευκρίνεια στην εγγραφή, δεν επιτρέπουν τις λήψεις για πάνω από 5-10 λεπτά, χρόνος που είναι σαφώς ικανοποιητικός για μικρά κλιπ, όχι όμως και για ολοκληρωμένες βιντεοσκοπήσεις. Επίσης, τα συστήματα αυτόματης εστίασης των φωτογραφιών έχουν σχεδιαστεί προφανώς με έμφαση τις φωτογραφικές λήψεις, στοιχείο που δημιουργεί αρκετά προβλήματα εστίασης κατά την εγγραφή βίντεο, ειδικά σε δύσκολες συνθήκες. Ένα άλλο στοιχείο που θα πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι ότι το βάθος πεδίου διαφέρει μεταξύ λήψεων από βιντεοκάμερα ή φωτογραφική, ειδικά αν συνυπολογίσουμε ότι σε μια DSLR μπορεί κανείς να αλλάζει και φακούς.

Τip
Υπέρ και κατά στη χρήση φωτογραφικής και ως βιντεοκάμερας
Υπέρ
● Μία συσκευή ● Δυνατότητα εναλλαγής φακών ● Εύκολη ρύθμιση του βάθους πεδίου
Κατά
● Εργονομία ● Μικρότερο ζουμ ● Περιορισμένος αποθηκευτικός χώρος ● Μέτριας αποτελεσματικότητας αυτόματη εστίαση ● Μη περιστρεφόμενη οθόνη

Βίντεο υψηλής ευκρίνειας από τη φωτογραφική!

Πώς θα σας φαινόταν αν ένας πωλητής σάς πρότεινε να αγοράσετε αντί μιας βιντεοκάμερας μια φωτογραφική μηχανή; Και όμως, δεν πρόκειται για αστείο αλλά για την πραγματικότητα, καθώς οι σύγχρονες φωτογραφικές μηχανές δεν τα καταφέρνουν καλά μόνο στις φωτογραφικές λήψεις, αλλά ταυτόχρονα έχουν τη δυνατότητα λήψης βίντεο σε ποιότητα αντίστοιχη μιας καλής βιντεοκάμερας. Μετά τα πρώτα μοντέλα φωτογραφικών που υποστήριζαν λήψεις υψηλής ευκρίνειας 720p ή 1080i, πλέον κυκλοφορούν στην αγορά και προτάσεις που υποστηρίζουν εγγραφή βίντεο σε Full ΗD δηλαδή σε 1080p ή αλλιώς σε ανάλυση 1920x1080 pixels και μάλιστα σε ταχύτητα ανανέωσης πάνω από 30 καρέ το δευτερόλεπτο.

Η βελτίωση των αισθητήρων που χρησιμοποιούνται στις φωτογραφικές μηχανές, αλλά και η αύξηση της ισχύος και της ταχύτητας των επεξεργαστών, έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά. Μια μέση φωτογραφική μηχανή που κυκλοφόρησε το τελευταίο έτος είναι δεδομένο ότι μπορεί να εγγράψει βίντεο σε ικανοποιητική ποιότητα και χωρίς να ζορίζεται, καθώς ένας αισθητήρας των 10-12 Μegapixels αρκεί για τη δουλειά αυτή, ενώ οι επεξεργαστές που είναι σε θέση να διαχειριστούν τα μεγάλα σε όγκο φωτογραφικά αρχεία που δημιουργούνται, σαφώς και δεν δυσκολεύονται με το βίντεο.

Από την άλλη, είναι δεδομένο ότι μια βιντεοκάμερα συνεχίζει να έχει σαφή πλεονεκτήματα στην εγγραφή βίντεο, κυρίως χάρη στο μεγαλύτερο ζουμ και τη φωτεινότητα των φακών (οι οποίοι από την άλλη δεν χρειάζεται να είναι εξίσου ακριβείς με αυτούς μια φωτογραφικής), των εργονομικό σχεδιασμό για τη λήψη βίντεο, το αποτελεσματικότερο σύστημα σταθεροποίησης εικόνας και τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο. Στο σημείο αυτό βρίσκεται και το μεγαλύτερο πρόβλημα των φωτογραφικών στη λήψη βίντεο: οι περισσότερες μηχανές, ειδικά αν υποστηρίζουν υψηλή ευκρίνεια στην εγγραφή, δεν επιτρέπουν τις λήψεις για πάνω από 5-10 λεπτά, χρόνος που είναι σαφώς ικανοποιητικός για μικρά κλιπ, όχι όμως και για ολοκληρωμένες βιντεοσκοπήσεις. Επίσης, τα συστήματα αυτόματης εστίασης των φωτογραφιών έχουν σχεδιαστεί προφανώς με έμφαση τις φωτογραφικές λήψεις, στοιχείο που δημιουργεί αρκετά προβλήματα εστίασης κατά την εγγραφή βίντεο, ειδικά σε δύσκολες συνθήκες. Ένα άλλο στοιχείο που θα πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι ότι το βάθος πεδίου διαφέρει μεταξύ λήψεων από βιντεοκάμερα ή φωτογραφική, ειδικά αν συνυπολογίσουμε ότι σε μια DSLR μπορεί κανείς να αλλάζει και φακούς.

Τip
Υπέρ και κατά στη χρήση φωτογραφικής και ως βιντεοκάμερας
Υπέρ
● Μία συσκευή ● Δυνατότητα εναλλαγής φακών ● Εύκολη ρύθμιση του βάθους πεδίου
Κατά
● Εργονομία ● Μικρότερο ζουμ ● Περιορισμένος αποθηκευτικός χώρος ● Μέτριας αποτελεσματικότητας αυτόματη εστίαση ● Μη περιστρεφόμενη οθόνη

Με καμένα φιτίλια

news.kathimerini.gr - 26/01/2010

Με καμένα φιτίλια

Του Νικου Κωνστανταρα

Ο στραγγαλισμός της Ελλάδας από τα μπλόκα των αγροτών για πολλοστή φορά, με όλα τα προβλήματα που δημιουργεί σε κάθε άλλη κοινωνική ομάδα, είναι ενδεικτικός της υπερβολής με την οποία έχουμε μάθει να διεκδικούμε το δίκιο μας. Τώρα που η χώρα βουλιάζει στην κινούμενη άμμο του χρέους, η κάθε θεαματική κινητοποίηση προκαλεί ζημιά δυσανάλογα μεγάλη με τα επιμέρους κέρδη. Η χώρα δίνει την εντύπωση ότι δεν διαθέτει την αναγκαία συνοχή για να ξεπεράσει τα προβλήματά της, ότι η μάχη έχει χαθεί. Και είμαστε γεμάτοι τέτοιες εικόνες: πρώτα με τους λιμενεργάτες του Πειραιά, σήμερα με τους αγρότες, αύριο με τους εφοριακούς και πάει λέγοντας.

Πώς γίνεται, όμως, η κάθε διεκδίκηση να ξεκινάει με τις πιο ακραίες κινητοποιήσεις –με απεργίες και οδοφράγματα– και όχι να καταλήγει εκεί ύστερα από μακρά προσπάθεια εκτόνωσης; Γιατί είναι όλοι έτοιμοι να αρπάξουν την κοινωνία (ο ένας τον άλλον, δηλαδή) από τον λαιμό; Ισως αυτή η περίεργη ανοχή προς την ακρότητα πηγάζει από τα πάρα πολλά χρόνια αντικοινωνικής συμπεριφοράς όλων μας – είτε είμαστε άτομα είτε ομάδες είτε πολίτες είτε αξιωματούχοι.

Οταν το σύστημα βασίζεται στην επιβράβευση «φίλων» και την κατατρόπωση «εχθρών», τότε αναπαράγει συνέχεια τη φαυλότητα και τη σύγκρουση. Χωρίς αίσθηση δικαιοσύνης και αξιοκρατίας, με τις πελατειακές σχέσεις να επικρατούν, γνωρίζουμε ότι είτε έχουμε δίκιο είτε όχι, ο μόνος τρόπος να πετύχουμε είναι να κάνουμε τόση φασαρία ώστε να αναγκαστούν οι κυβερνώντες να μας εισακούσουν. Οταν ανεχόμαστε την παραβατικότητα και την επιβραβεύουμε, τότε όλοι ωθούνται στην παράβαση για να πετύχουν τους στόχους τους – είτε καίγοντας μαγαζιά είτε παρκάροντας παράνομα. Γι’ αυτό δεν καταδικάζουμε ομόφωνα συμπεριφορές που μας βλάπτουν – τις έχουμε συνηθίσει. Κατά κάποιο τρόπο, τις έχουμε υιοθετήσει. Η συνέπεια είναι ένας πάνδημος θυμός, όπου όλοι είναι έτοιμοι για καβγά.

Ο διάλογος δεν λειτουργεί ως δικλίδα ασφαλείας, επειδή η έννοια έχει ευτελιστεί μέσα σε ατελείωτες αντιθέσεις, οι οποίες δεν οδηγούν σε συνθέσεις: όλοι εμμένουμε φανατικά στο δικό μας δίκιο και δεν βλέπουμε ποτέ αυτό του διπλανού. Ο διάλογος, δηλαδή, δεν είναι λύση, αλλά πόλεμος με άλλα μέσα – που στην καλύτερη περίπτωση δικαιολογεί μια ανακωχή.

Η κυβέρνηση φαίνεται ότι έχει αρχίσει να καταλαβαίνει πόσο κρίσιμη είναι η συγκυρία, αλλά βρίσκεται συνέχεια σε μάχη οπισθοφυλακής με ομάδες συμφερόντων και συμπεριφορές που διαμορφώθηκαν τις τελευταίες δεκαετίες. Την ώρα που η χώρα βάλλεται από το εξωτερικό –στις αγορές και σε αμέτρητα δημοσιεύματα– επιβάλλεται η ενότητα και προσήλωση σε κοινό σκοπό. Για να γίνει αυτό, όχι μόνο η κυβέρνηση αλλά όλη η πολιτική ηγεσία θα πρέπει να δείξει πρώτη τον δρόμο, επιδιώκοντας την ενότητα και κάνοντας ουσιαστικές θυσίες. Και μόνο αυτό δεν κάνει.

Με καμένα φιτίλια

news.kathimerini.gr - 26/01/2010

Με καμένα φιτίλια

Του Νικου Κωνστανταρα

Ο στραγγαλισμός της Ελλάδας από τα μπλόκα των αγροτών για πολλοστή φορά, με όλα τα προβλήματα που δημιουργεί σε κάθε άλλη κοινωνική ομάδα, είναι ενδεικτικός της υπερβολής με την οποία έχουμε μάθει να διεκδικούμε το δίκιο μας. Τώρα που η χώρα βουλιάζει στην κινούμενη άμμο του χρέους, η κάθε θεαματική κινητοποίηση προκαλεί ζημιά δυσανάλογα μεγάλη με τα επιμέρους κέρδη. Η χώρα δίνει την εντύπωση ότι δεν διαθέτει την αναγκαία συνοχή για να ξεπεράσει τα προβλήματά της, ότι η μάχη έχει χαθεί. Και είμαστε γεμάτοι τέτοιες εικόνες: πρώτα με τους λιμενεργάτες του Πειραιά, σήμερα με τους αγρότες, αύριο με τους εφοριακούς και πάει λέγοντας.

Πώς γίνεται, όμως, η κάθε διεκδίκηση να ξεκινάει με τις πιο ακραίες κινητοποιήσεις –με απεργίες και οδοφράγματα– και όχι να καταλήγει εκεί ύστερα από μακρά προσπάθεια εκτόνωσης; Γιατί είναι όλοι έτοιμοι να αρπάξουν την κοινωνία (ο ένας τον άλλον, δηλαδή) από τον λαιμό; Ισως αυτή η περίεργη ανοχή προς την ακρότητα πηγάζει από τα πάρα πολλά χρόνια αντικοινωνικής συμπεριφοράς όλων μας – είτε είμαστε άτομα είτε ομάδες είτε πολίτες είτε αξιωματούχοι.

Οταν το σύστημα βασίζεται στην επιβράβευση «φίλων» και την κατατρόπωση «εχθρών», τότε αναπαράγει συνέχεια τη φαυλότητα και τη σύγκρουση. Χωρίς αίσθηση δικαιοσύνης και αξιοκρατίας, με τις πελατειακές σχέσεις να επικρατούν, γνωρίζουμε ότι είτε έχουμε δίκιο είτε όχι, ο μόνος τρόπος να πετύχουμε είναι να κάνουμε τόση φασαρία ώστε να αναγκαστούν οι κυβερνώντες να μας εισακούσουν. Οταν ανεχόμαστε την παραβατικότητα και την επιβραβεύουμε, τότε όλοι ωθούνται στην παράβαση για να πετύχουν τους στόχους τους – είτε καίγοντας μαγαζιά είτε παρκάροντας παράνομα. Γι’ αυτό δεν καταδικάζουμε ομόφωνα συμπεριφορές που μας βλάπτουν – τις έχουμε συνηθίσει. Κατά κάποιο τρόπο, τις έχουμε υιοθετήσει. Η συνέπεια είναι ένας πάνδημος θυμός, όπου όλοι είναι έτοιμοι για καβγά.

Ο διάλογος δεν λειτουργεί ως δικλίδα ασφαλείας, επειδή η έννοια έχει ευτελιστεί μέσα σε ατελείωτες αντιθέσεις, οι οποίες δεν οδηγούν σε συνθέσεις: όλοι εμμένουμε φανατικά στο δικό μας δίκιο και δεν βλέπουμε ποτέ αυτό του διπλανού. Ο διάλογος, δηλαδή, δεν είναι λύση, αλλά πόλεμος με άλλα μέσα – που στην καλύτερη περίπτωση δικαιολογεί μια ανακωχή.

Η κυβέρνηση φαίνεται ότι έχει αρχίσει να καταλαβαίνει πόσο κρίσιμη είναι η συγκυρία, αλλά βρίσκεται συνέχεια σε μάχη οπισθοφυλακής με ομάδες συμφερόντων και συμπεριφορές που διαμορφώθηκαν τις τελευταίες δεκαετίες. Την ώρα που η χώρα βάλλεται από το εξωτερικό –στις αγορές και σε αμέτρητα δημοσιεύματα– επιβάλλεται η ενότητα και προσήλωση σε κοινό σκοπό. Για να γίνει αυτό, όχι μόνο η κυβέρνηση αλλά όλη η πολιτική ηγεσία θα πρέπει να δείξει πρώτη τον δρόμο, επιδιώκοντας την ενότητα και κάνοντας ουσιαστικές θυσίες. Και μόνο αυτό δεν κάνει.

Ο δανεισμός

news.kathimerini.gr - 26/01/2010

Ο δανεισμός

Η χθεσινή έκδοση ομολόγου έδωσε μια ανάσα στη χώρα, καθώς έδειξε ότι, έστω και ακριβά, μπορεί να δανεισθεί από τις διεθνείς αγορές. Ο χειρισμός του οικονομικού επιτελείου απεδείχθη επιτυχής, ίσως γιατί ήταν και η πρώτη φορά που συμβουλεύθηκε και συνεργάσθηκε τόσο στενά με ανθρώπους της αγοράς που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα. Παρ’ όλα αυτά το ότι βρέθηκαν χρήματα στην έκδοση δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να καθησυχάσει κανέναν. Το χθεσινό επιτόκιο σημαίνει πως οι τράπεζες θα αναγκασθούν να δανείζονται και να δανείζουν με υψηλά επιτόκια, προκαλώντας περαιτέρω σοβαρά προβλήματα στην οικονομία. Ταυτοχρόνως, η κυβέρνηση πρέπει τώρα να εφαρμόσει τα μέτρα δημοσιονομικής πειθαρχίας που εξήγγειλε, γιατί οι αγορές θα συνεχίσουν να είναι επιθετικές και ο δανεισμός στο διηνεκές με τόσο επαχθείς όρους δεν συνιστά βιώσιμη προοπτική. Να το πούμε απλά, αν δεν βάλουμε πραγματική τάξη στο δημοσιονομικό μας χάος, ο συνδυασμός ελλείμματος και υπέρογκου χρέους θα συνεχίσει να στραγγαλίζει την πραγματική οικονομία.

Ο δανεισμός

news.kathimerini.gr - 26/01/2010

Ο δανεισμός

Η χθεσινή έκδοση ομολόγου έδωσε μια ανάσα στη χώρα, καθώς έδειξε ότι, έστω και ακριβά, μπορεί να δανεισθεί από τις διεθνείς αγορές. Ο χειρισμός του οικονομικού επιτελείου απεδείχθη επιτυχής, ίσως γιατί ήταν και η πρώτη φορά που συμβουλεύθηκε και συνεργάσθηκε τόσο στενά με ανθρώπους της αγοράς που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα. Παρ’ όλα αυτά το ότι βρέθηκαν χρήματα στην έκδοση δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να καθησυχάσει κανέναν. Το χθεσινό επιτόκιο σημαίνει πως οι τράπεζες θα αναγκασθούν να δανείζονται και να δανείζουν με υψηλά επιτόκια, προκαλώντας περαιτέρω σοβαρά προβλήματα στην οικονομία. Ταυτοχρόνως, η κυβέρνηση πρέπει τώρα να εφαρμόσει τα μέτρα δημοσιονομικής πειθαρχίας που εξήγγειλε, γιατί οι αγορές θα συνεχίσουν να είναι επιθετικές και ο δανεισμός στο διηνεκές με τόσο επαχθείς όρους δεν συνιστά βιώσιμη προοπτική. Να το πούμε απλά, αν δεν βάλουμε πραγματική τάξη στο δημοσιονομικό μας χάος, ο συνδυασμός ελλείμματος και υπέρογκου χρέους θα συνεχίσει να στραγγαλίζει την πραγματική οικονομία.

Πέμπτη

ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Smile of the Child Greek Presentation from spirbel on Vimeo.



Ο Σύλλογός μας «ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ», είναι Σύλλογος εθελοντικός, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Στηρίζεται στο συναίσθημα, αλλά δε μένει σ' αυτό και στα λόγια. Έχει κάνει πράξη την αντιμετώπιση των καθημερινών προβλημάτων των παιδιών.

ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Smile of the Child Greek Presentation from spirbel on Vimeo.



Ο Σύλλογός μας «ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ», είναι Σύλλογος εθελοντικός, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Στηρίζεται στο συναίσθημα, αλλά δε μένει σ' αυτό και στα λόγια. Έχει κάνει πράξη την αντιμετώπιση των καθημερινών προβλημάτων των παιδιών.

Τετάρτη

3 μίνι αυτοκίνητα με πολύ καλό value for money

Παρουσίαση
3 μίνι αυτοκίνητα με πολύ καλό value for money
Μέχρι τελευταίας δεκάρας


Ο όρος "value for money" είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τα μίνι αυτοκίνητα, αφού πρόκειται για χαμηλού κόστους αγοράς μοντέλα, στα οποία κάθε ευρώ μετράει, όπως είναι τα 3 αυτοκίνητα που παρουσιάζουμε και διακρίνονται -εκτός άλλων- και σε αυτό τον τομέα.

Tα μίνι αυτοκίνητα είναι δίχως αμφιβολία τα πιο ιδανικά για εκείνους που αναζητούν ένα πρακτικό, οικονομικό και ευέλικτο αυτοκίνητο για τις αστικές τους μετακινήσεις. Οι περιορισμένες τους διαστάσεις και οι μικρής χωρητικότητας κινητήρες συνάδουν στα παραπάνω χαρακτηριστικά τους, ενώ πρόσθετα η νεανική εικόνα των περισσοτέρων και οι χαμηλές τους τιμές τα κάνουν ιδιαίτερα ελκυστικά για όσους θέλουν ένα δεύτερο αυτοκίνητο, αλλά και για τους… αρχάριους οδηγούς. Παράλληλα, ένας ακόμα τομέας στον οποίο δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε αυτή την κατηγορία είναι το value for money όπου επικεντρωθήκαμε και επιλέξαμε 3 μοντέλα (Hyundai i10 1,2, Suzuki Alto 1,0 και Toyota Aygo 1,0) με πολύ καλή σχέση τιμής - αξίας.

Τα συν και τα πλην των μίνι αυτοκινήτων
(+): Είναι ιδιαίτερα ευέλικτα, εύχρηστα, φιλικά στην οδήγηση στην πόλη και παρκάρουν εύκολα, λόγω των μικρών τους διαστάσεων. Η κατανάλωσή τους είναι χαμηλή, όπως και τα πάγιά έξοδά τους και οι τιμές τους στις βασικές εκδόσεις είναι αρκετά προσιτές, σε συνδυασμό με τον απαραίτητο -ως επί το πλείστον- εξοπλισμό ανέσεων και ασφάλειας.
(-): Δεν προορίζονται για μακρινές αποστάσεις γιατί κουράζουν, λόγω των κινητήρων τους με τον αισθητό θόρυβο και των όχι και τόσο καλών επιδόσεών τους όταν ζητηθούν πιο γρήγοροι ρυθμοί. Πολλά μίνι είναι ευπαθή στους πλευρικούς ανέμους εξαιτίας των ψηλών και στενών αμαξωμάτων τους, ενώ στα περισσότερα μοντέλα το πορτ μπαγκάζ επαρκεί μόνο για τα απαραίτητα και οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι συνήθως μικροί.

3 μίνι αυτοκίνητα με πολύ καλό value for money

Hyundai i10 1,2
Toyota Aygo 1,0 5d
Suzuki Alto 1,0

3 μίνι αυτοκίνητα με πολύ καλό value for money

Παρουσίαση
3 μίνι αυτοκίνητα με πολύ καλό value for money
Μέχρι τελευταίας δεκάρας


Ο όρος "value for money" είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τα μίνι αυτοκίνητα, αφού πρόκειται για χαμηλού κόστους αγοράς μοντέλα, στα οποία κάθε ευρώ μετράει, όπως είναι τα 3 αυτοκίνητα που παρουσιάζουμε και διακρίνονται -εκτός άλλων- και σε αυτό τον τομέα.

Tα μίνι αυτοκίνητα είναι δίχως αμφιβολία τα πιο ιδανικά για εκείνους που αναζητούν ένα πρακτικό, οικονομικό και ευέλικτο αυτοκίνητο για τις αστικές τους μετακινήσεις. Οι περιορισμένες τους διαστάσεις και οι μικρής χωρητικότητας κινητήρες συνάδουν στα παραπάνω χαρακτηριστικά τους, ενώ πρόσθετα η νεανική εικόνα των περισσοτέρων και οι χαμηλές τους τιμές τα κάνουν ιδιαίτερα ελκυστικά για όσους θέλουν ένα δεύτερο αυτοκίνητο, αλλά και για τους… αρχάριους οδηγούς. Παράλληλα, ένας ακόμα τομέας στον οποίο δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε αυτή την κατηγορία είναι το value for money όπου επικεντρωθήκαμε και επιλέξαμε 3 μοντέλα (Hyundai i10 1,2, Suzuki Alto 1,0 και Toyota Aygo 1,0) με πολύ καλή σχέση τιμής - αξίας.

Τα συν και τα πλην των μίνι αυτοκινήτων
(+): Είναι ιδιαίτερα ευέλικτα, εύχρηστα, φιλικά στην οδήγηση στην πόλη και παρκάρουν εύκολα, λόγω των μικρών τους διαστάσεων. Η κατανάλωσή τους είναι χαμηλή, όπως και τα πάγιά έξοδά τους και οι τιμές τους στις βασικές εκδόσεις είναι αρκετά προσιτές, σε συνδυασμό με τον απαραίτητο -ως επί το πλείστον- εξοπλισμό ανέσεων και ασφάλειας.
(-): Δεν προορίζονται για μακρινές αποστάσεις γιατί κουράζουν, λόγω των κινητήρων τους με τον αισθητό θόρυβο και των όχι και τόσο καλών επιδόσεών τους όταν ζητηθούν πιο γρήγοροι ρυθμοί. Πολλά μίνι είναι ευπαθή στους πλευρικούς ανέμους εξαιτίας των ψηλών και στενών αμαξωμάτων τους, ενώ στα περισσότερα μοντέλα το πορτ μπαγκάζ επαρκεί μόνο για τα απαραίτητα και οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι συνήθως μικροί.

3 μίνι αυτοκίνητα με πολύ καλό value for money

Hyundai i10 1,2
Toyota Aygo 1,0 5d
Suzuki Alto 1,0

Δευτέρα

Καινούργιο μικρό ή μικρομεσαίο μεταχειρισμένο;


Καινούργιο μικρό ή μικρομεσαίο μεταχειρισμένο;
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ:
(4/1/2010)
Ξανθιές ή μελαχρινές; Σαντορίνη ή Μύκονος; Βουνό ή θάλασσα; H ζωή είναι γεμάτη διλήμματα. Στο μυαλό του αγοραστή αυτοκινήτου με περιορισμένο προϋπολογισμό, υπάρχει ακόμη ένα: μικρό "του κουτιού" ή μεταχειρισμένο μικρομεσαίο, σε παραπλήσια τιμή; Το Auto Τρίτη ρίχνει φως στο μυστήριο
Μελλοντικά Audi
Μελλοντικά Audi
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ:
(4/1/2010)
Μία από τις εταιρείες που φαίνεται πολύ λίγο -ίσως και καθόλου- επηρεασμένη από την τρέχουσα άσχημη οικονομική συγκυρία είναι η Audi. Η γερμανική φίρμα ετοιμάζει ούτε λίγο ούτε πολύ 15 νέα μοντέλα για το άμεσο αλλά και μακρινό μέλλον, τα 8 από τα οποία αποτελούν επένδυση σε εντελώς νέες γι αυτήν κατηγορίες.
Μελλοντικά Audi
Οδηγούμε το ανανεωμένο Mazda CX-7
ΟΔΗΓΟΥΜΕ:
(4/1/2010)
Μετά από δύο χρόνια παρουσίας, το Mazda CX-7 δέχεται τις απαραίτητες επεμβάσεις και γίνεται ακόμη πιο δυναμικό, ενώ είναι διαθέσιμο πλέον και το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο πετρελαίου των 2,2 λίτρων. Το ιαπωνικό SUV είναι ιδιαίτερα σταθερό και ευχάριστο στο δρόμο.
Η νέα διορία για την πώληση της Saab είναι η 7η Ιανουαρίου
Νέα διορία για τη Saab
ΔΙΕΘΝΗ:
(4/1/2010)
Η περίπτωση πώλησης της Saab φαίνεται ότι δεν έχει τελειώσει ακόμη. Η GM που είχε ορίσει ότι κάθε ολοκληρωμένη προσφορά θα πρέπει να έχει τελειώσει έως τις 31 του Δεκέμβρη, φαίνεται ότι δίνει νέα περιθώρια, ενώ κάποιες γραμμές παραγωγής θα λειτουργήσουν ξανά.
Το concept της φωτογραφίας ονομάζεται Hummer HB και έρχεται από τη Ρουμανία
Εντυπωσιακό concept για τη Hummer
ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟ:
(4/1/2010)
Το εντυπωσιακό concept που βλέπετε στη φωτογραφία δεν είναι επίσημο και κανείς δεν ξέρει αν ποτέ θα δει το φως της παραγωγής. Πρόκειται για μια πρόταση νεαρού σχεδιαστή από τη Ρουμανία, με πολλά μοντέρνα τεχνολογικά στοιχεία αλλά και αστείρευτο το γονίδιο της Hummer.
Το εντυπωσιακό HSV-010 της Honda στην πίστα της Suzuka
Ο διάδοχος του… Honda NSX;
ΔΙΕΘΝΗ:
(4/1/2010)
Πρόκειται για ένα σκληροπυρηνικό μοντέλο, που αρχικά θα το δούμε σε αγωνιστική μορφή, όμως δεν έχει γίνει ξεκάθαρο το αν θα το δούμε και στο δρόμο. Το αυτοκίνητο θα ντεμπουτάρει το Μάιο σε αγωνιστικό περιβάλλον, ενώ αυτό θα γίνει με τέσσερις συμμετοχές.
Δεύτερο νέο σύστημα βαθμολόγησης...
Δεύτερο νέο σύστημα βαθμολόγησης...
F1:
(4/1/2010)
Το νέο σύστημα βαθμολόγησης της Formula 1 ενδέχεται να αλλάξει και πάλι σύμφωνα με δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της Ferrari Stefano Domenicali στην ιταλική εφημερίδα La Stampa. Η FIA έχει στα συρτάρια της μία πρόταση που πριμοδοτεί με βαθμούς την pole position και τον ταχύτερο γύρο.
Νεκρή γυναίκα στο Rally Dakar
Νεκρή γυναίκα στο Rally Dakar
ΔΙΕΘΝΕΙΣ:
(4/1/2010)
Μόλις στην πρώτη ειδική διαδρομή του Rally Dakar, έχασε τη ζωή της μία 28χρονη γυναίκα θεατής. Το αγωνιστικό όχημα «Desert Warrior» με οδηγό το Γερμανό οδηγό Mirco Schultis έχασε τον έλεγχο με αποτέλεσμα το θάνατο της νεαρής γυναικάς και τον τραυματισμό αρκετών ακόμα θεατών.
Φροντίστε το εσωτερικό σας...
Φροντίστε το εσωτερικό σας...
ΠΡΟΪΟΝΤΑ:
(4/1/2010)
Ειδική αλοιφή σε σπρέι για την φροντίδα διαφόρων επιφανειών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου Ιδανική φόρμουλα για να καθαρίζει και να δίνει λάμψη σε δερμάτινες, πλαστικές και από βινύλιο επιφάνειες. H Leather & Vinyl Restorer έχει γρήγορη εφαρμογή και αναζωογονεί τις επιφάνειες στο φυσικό τους χρώμα.
Προσφορές έως 1.890€ για το BT-50
Προσφορές έως 1.890€ για το BT-50
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ:
(4/1/2010)
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Mazda ανακοίνωσε πως μέχρι και το τέλος του Ιανουαρίου του 2010, το δημοφιλές ελαφρύ ημιφορτηγό της Ιαπωνικής εταιρείας, το BT-50, προσφέρεται με έκπτωση που κυμαίνεται από τα 130€- 1.890€ καθώς και ευέλικτη χρηματοδότησης με μηδενική προκαταβολή.
Volvo Trucks: Νέα πλατφόρμα δοκιμών
Volvo Trucks: Νέα πλατφόρμα δοκιμών
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ:
(4/1/2010)
Η Volvo Trucks παρουσίασε την νέα πλατφόρμα δοκιμών για τους άξονες όλων των τύπων των βαρέων οχημάτων της, η οποία είναι σε θέση να προσομοιώσει τις καταπονήσεις που δέχεται ένα φορτηγό καθ’ όλη την διάρκεια ζωής του, μέσα σε διάστημα μόλις 6- 10 εβδομάδων.
Φωτογραφία από το δημοσίευμα του ιταλικού περιοδικού Quattroroute
Υβριδική... Ferrari!
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ:
(30/12/2009)
Σύμφωνα με δημοσίευμα του ιταλικού περιοδικού Quattroroute, στη Γενεύη αναμένεται να παρουσιάσει η Ferrari ένα νέο υβριδικό μοντέλο, το οποίο θα βασίζεται πάνω στην 599 GTB και θα διαθέτει τόσο ηλεκτροκινητήρα όσο και σύστημα ανάκτησης ενέργειας KERS δανεισμένο από την Formula 1.

Καινούργιο μικρό ή μικρομεσαίο μεταχειρισμένο;


Καινούργιο μικρό ή μικρομεσαίο μεταχειρισμένο;
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ:
(4/1/2010)
Ξανθιές ή μελαχρινές; Σαντορίνη ή Μύκονος; Βουνό ή θάλασσα; H ζωή είναι γεμάτη διλήμματα. Στο μυαλό του αγοραστή αυτοκινήτου με περιορισμένο προϋπολογισμό, υπάρχει ακόμη ένα: μικρό "του κουτιού" ή μεταχειρισμένο μικρομεσαίο, σε παραπλήσια τιμή; Το Auto Τρίτη ρίχνει φως στο μυστήριο
Μελλοντικά Audi
Μελλοντικά Audi
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ:
(4/1/2010)
Μία από τις εταιρείες που φαίνεται πολύ λίγο -ίσως και καθόλου- επηρεασμένη από την τρέχουσα άσχημη οικονομική συγκυρία είναι η Audi. Η γερμανική φίρμα ετοιμάζει ούτε λίγο ούτε πολύ 15 νέα μοντέλα για το άμεσο αλλά και μακρινό μέλλον, τα 8 από τα οποία αποτελούν επένδυση σε εντελώς νέες γι αυτήν κατηγορίες.
Μελλοντικά Audi
Οδηγούμε το ανανεωμένο Mazda CX-7
ΟΔΗΓΟΥΜΕ:
(4/1/2010)
Μετά από δύο χρόνια παρουσίας, το Mazda CX-7 δέχεται τις απαραίτητες επεμβάσεις και γίνεται ακόμη πιο δυναμικό, ενώ είναι διαθέσιμο πλέον και το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο πετρελαίου των 2,2 λίτρων. Το ιαπωνικό SUV είναι ιδιαίτερα σταθερό και ευχάριστο στο δρόμο.
Η νέα διορία για την πώληση της Saab είναι η 7η Ιανουαρίου
Νέα διορία για τη Saab
ΔΙΕΘΝΗ:
(4/1/2010)
Η περίπτωση πώλησης της Saab φαίνεται ότι δεν έχει τελειώσει ακόμη. Η GM που είχε ορίσει ότι κάθε ολοκληρωμένη προσφορά θα πρέπει να έχει τελειώσει έως τις 31 του Δεκέμβρη, φαίνεται ότι δίνει νέα περιθώρια, ενώ κάποιες γραμμές παραγωγής θα λειτουργήσουν ξανά.
Το concept της φωτογραφίας ονομάζεται Hummer HB και έρχεται από τη Ρουμανία
Εντυπωσιακό concept για τη Hummer
ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟ:
(4/1/2010)
Το εντυπωσιακό concept που βλέπετε στη φωτογραφία δεν είναι επίσημο και κανείς δεν ξέρει αν ποτέ θα δει το φως της παραγωγής. Πρόκειται για μια πρόταση νεαρού σχεδιαστή από τη Ρουμανία, με πολλά μοντέρνα τεχνολογικά στοιχεία αλλά και αστείρευτο το γονίδιο της Hummer.
Το εντυπωσιακό HSV-010 της Honda στην πίστα της Suzuka
Ο διάδοχος του… Honda NSX;
ΔΙΕΘΝΗ:
(4/1/2010)
Πρόκειται για ένα σκληροπυρηνικό μοντέλο, που αρχικά θα το δούμε σε αγωνιστική μορφή, όμως δεν έχει γίνει ξεκάθαρο το αν θα το δούμε και στο δρόμο. Το αυτοκίνητο θα ντεμπουτάρει το Μάιο σε αγωνιστικό περιβάλλον, ενώ αυτό θα γίνει με τέσσερις συμμετοχές.
Δεύτερο νέο σύστημα βαθμολόγησης...
Δεύτερο νέο σύστημα βαθμολόγησης...
F1:
(4/1/2010)
Το νέο σύστημα βαθμολόγησης της Formula 1 ενδέχεται να αλλάξει και πάλι σύμφωνα με δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της Ferrari Stefano Domenicali στην ιταλική εφημερίδα La Stampa. Η FIA έχει στα συρτάρια της μία πρόταση που πριμοδοτεί με βαθμούς την pole position και τον ταχύτερο γύρο.
Νεκρή γυναίκα στο Rally Dakar
Νεκρή γυναίκα στο Rally Dakar
ΔΙΕΘΝΕΙΣ:
(4/1/2010)
Μόλις στην πρώτη ειδική διαδρομή του Rally Dakar, έχασε τη ζωή της μία 28χρονη γυναίκα θεατής. Το αγωνιστικό όχημα «Desert Warrior» με οδηγό το Γερμανό οδηγό Mirco Schultis έχασε τον έλεγχο με αποτέλεσμα το θάνατο της νεαρής γυναικάς και τον τραυματισμό αρκετών ακόμα θεατών.
Φροντίστε το εσωτερικό σας...
Φροντίστε το εσωτερικό σας...
ΠΡΟΪΟΝΤΑ:
(4/1/2010)
Ειδική αλοιφή σε σπρέι για την φροντίδα διαφόρων επιφανειών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου Ιδανική φόρμουλα για να καθαρίζει και να δίνει λάμψη σε δερμάτινες, πλαστικές και από βινύλιο επιφάνειες. H Leather & Vinyl Restorer έχει γρήγορη εφαρμογή και αναζωογονεί τις επιφάνειες στο φυσικό τους χρώμα.
Προσφορές έως 1.890€ για το BT-50
Προσφορές έως 1.890€ για το BT-50
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ:
(4/1/2010)
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Mazda ανακοίνωσε πως μέχρι και το τέλος του Ιανουαρίου του 2010, το δημοφιλές ελαφρύ ημιφορτηγό της Ιαπωνικής εταιρείας, το BT-50, προσφέρεται με έκπτωση που κυμαίνεται από τα 130€- 1.890€ καθώς και ευέλικτη χρηματοδότησης με μηδενική προκαταβολή.
Volvo Trucks: Νέα πλατφόρμα δοκιμών
Volvo Trucks: Νέα πλατφόρμα δοκιμών
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ:
(4/1/2010)
Η Volvo Trucks παρουσίασε την νέα πλατφόρμα δοκιμών για τους άξονες όλων των τύπων των βαρέων οχημάτων της, η οποία είναι σε θέση να προσομοιώσει τις καταπονήσεις που δέχεται ένα φορτηγό καθ’ όλη την διάρκεια ζωής του, μέσα σε διάστημα μόλις 6- 10 εβδομάδων.
Φωτογραφία από το δημοσίευμα του ιταλικού περιοδικού Quattroroute
Υβριδική... Ferrari!
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ:
(30/12/2009)
Σύμφωνα με δημοσίευμα του ιταλικού περιοδικού Quattroroute, στη Γενεύη αναμένεται να παρουσιάσει η Ferrari ένα νέο υβριδικό μοντέλο, το οποίο θα βασίζεται πάνω στην 599 GTB και θα διαθέτει τόσο ηλεκτροκινητήρα όσο και σύστημα ανάκτησης ενέργειας KERS δανεισμένο από την Formula 1.

paizein.gr

paizein.gr
Παιδία Παίζειν

On Line Now !

Ενημέρωση των blogs....